vineri, 18 noiembrie 2011

Moment apoteotic

nd mi-am intors buzunarele pe dos
Și m-am uitat mai bine la materialul ros 
După ce am scăpat de ideile preconcepute 
Si nu mi-a mai păsat de lucrurile neştiute
Înainte să-mi pun ochelarii bine pe nas
Și inainte să mai fac vreun pas, 
Exact când bătea vântul mai tare 
Dar când cerul incă mai zâmbea cu soare,
Când vrăbiuţa s-a oprit din ciripit
Și copilul gras din chicotit,
După ce pe un alt copil gras l-a ciupit,
nd acesta din urmă a râit, 
Am găsit o hârtie mototolită
Prin materialul ros răcită
O hârtie goală, verde,
Nu mi-a venit a crede!
Pe lângă hârtie a mai apărut
Un mamut.
Apoi, dupa ce am facut un pas
Și după ce mi-am pus ochelarii mai bine pe nas,
M-am mai uitat o dată la mamut, 

Și mi-a venit să strănut. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu